Van Gaal: bramka ze spalonego była decydująca

Szkoleniowiec Bayernu Monachium Louis van Gaal stwierdził, że Fiorentina ma prawo czuć się oszukana, po tym jak została wyeliminowała z Ligi Mistrzów. We wtorkowym rewanżowym spotkaniu Bayern przegrał 2:3, ale dzięki dwóm bramkom strzelonym na wyjeździe awansował do kolejnej rundy.
"Rozumiem, że to bardzo trudne dla Fiorentiny, by zaakceptować odpadnięcie w ten sposób i, że decydująca była bramka z pierwszego spotkania, która padła ze spalonego" powiedział Van Gaal.
W pierwszym meczu Miroslav Klose zdobył bramkę na 2:1 będąc na dwumetrowym spalonym.
"Teraz obejrzałem spotkanie z wieloma indywidualnym błędami. Nie było dla nas łatwe, ale w drugiej połowie się uratowaliśmy. Zdobyliśmy dwa cudowne gole i byliśmy bardzo szczęśliwy po zakończeniu" dodał
Ogladaj mecze na żywo w nowym serwisie Mecze24.pl
Już niebawem kolejny mecz FC Bayern. Sprawdz kurs na to spotkanie z Bukmacherem Betsson!
Dodane przez Misiek, 10-03-2010 o godz. 14:55:02
Musisz być zalogowany aby dodać komentarz!
rol18 | 11-03-2010, godz. 15:41:37
ta bramka mnie nie obchodzi wazne ze jestesmy w 1/4
wojtek2005 | 11-03-2010, godz. 11:40:28
@mylife: Czytaj ze zrozumieniem, proszę. http://www.kicker.de/news/fussball/chleague/spielrunde/champions-league/2009-10/7/995262/spielanalyse_bayern-muenchen-14_ac-florenz.html, pozycja Chancenverhältnis. I naucz się używać znaków przestankowych, proszę.
mylife | 11-03-2010, godz. 11:04:51
jakie 11-4 ? Viola strzeliłą 4bramki i Bayern 4 a odpadlismy ;/ i do tego ta czerwona ehhh jak on dostał to klose w 1 powinien tez dostac
wojtek2005 | 11-03-2010, godz. 00:32:15
@mylife: chyba jesteś jedynym na świecie, który tam zauważył zagranie ręką. Jak innym, wydało mi się, że van Buyten odbił piłkę kolanem, ale jeżeli chcesz widzieć tam coś innego - proszę bardzo. Wg mnie zagrania ręką nie było. PS: ja o niczym nie zapominam, jeśli chodzi o mecze. Jestem bardzo ciekaw jak się miał wg Kickera stosunek szans, czy Violi udało się wyrównać stratę 11:4 dla Bayernu z pierwszego meczu.
krzysiekFCB | 11-03-2010, godz. 00:24:50
No ba... mial nawet dwie rece, zreszta do dzisiaj je ma.
mylife | 10-03-2010, godz. 23:39:19
wojtek a o karnym dla violi zapomniales !!!!!!!!! sztywniak van buyten miał reke !!!!!!!
Klosiu | 10-03-2010, godz. 22:58:08
I teraz franck chyba nie popełni błędu i nie przejdzie do tego gówna z madrytu i zostanie w MONACHIUM!
wojtek2005 | 10-03-2010, godz. 22:37:44
No i po Realu.
oiezus | 10-03-2010, godz. 22:32:33
@Klosiu
szczerze to mnie nie interesuje co pisza w gazetach. Marzec sie konczy, Franck ma podjac decyzje do konca miesiaca wiec w sprawie tego transferu badz przedluzenia kontraktu jakiekolwiek rzeczywiste informacje beda pojawiac sie pod koniec bierzacego miesiaca lub na poczatku kwietnia. Do tego czasu poprostu nie warto zawracac sobie tym glowy, a nawet jesli odejdzie to bedziemy miec Kroosa ktory moim zdaniem ma zadatki na to by byc lepszym niz francuz i na dodatek jest o pare lat mlodszy wiec najlepszy okres jeszcze przed nim.
Basler13 | 10-03-2010, godz. 22:29:30
i widziecie mówiłem ze tylko barca sie liczy w Hiszpanii w le tez Villarreal i athletic dostaly po 4 brameczki dlatego cały czas sądze ze hiszpanska ,wloska i niemiecka są blisko siebie poziomem a angielska jest najwyzej
wojtek2005 | 10-03-2010, godz. 22:19:02
No ciekawe, Lyon wyrównał. Chyba Real ma przechlapane.
Basler13 | 10-03-2010, godz. 21:58:21
no byl był ale za takiego spalonego nie wolna winic sedziego
wojtek2005 | 10-03-2010, godz. 21:51:23
@Basler13: Real prowadzi dość zasłużenie 1:0, ale to jest dla nich bardzo niebezpieczny wynik - jeden gol Lyonu i do widzenia. PS: to jednak byl ten spalony?
juhim | 10-03-2010, godz. 21:49:13
http://allegro.pl/item947213769_2_szaliki_fc_bayern_munchen_w_jednej_cenie.html
Blachu | 10-03-2010, godz. 21:44:17
http://www.vipcanal.com/ch2.html tu jest link do meczu realu. Ewentualnie zobacz też inne z meczyki.pl
Klosiu | 10-03-2010, godz. 21:36:33
http://sport.onet.pl/pilka-nozna/liga-niemiecka/jesli-ribery-chce-odejsc-powinnismy-mu-pozwolic,1,3189885,wiadomosc.html
Staszek | 10-03-2010, godz. 21:31:19
Problem w tym, że nie ważne, ilu liniowych by ten spalony widziało, fakt jest taki, że on po prostu był. Przepisy są jednoznaczne, spalony 40 metrowy jest tak samo ważny jak 10 centymetrowy, a sędzia boczny jest po to, by dojrzeć jednego i drugiego. Jak już wcześniej pisałem, gratuluję Fiorentinie znakomitej postawy w dwumeczu, ambitnej walki do końca i emocjonującego widowiska, ale prawda jest taka, iż ich bramka na 2:0 była równie nieprawidłowa, jak ta Klose z Monachium. Oczywiście ten błąd sędziego jest dużo łatwiejszy do wybaczenia, ale błędem pozostaje. Gdyby UEFA dopuściła możliwość korzystania przez arbitrów z powtórek video, czego od dawna domaga się van Gaal, obie bramki nie zostałyby uznane. Sądzę, iż ta dyskusja do niczego nie prowadzi. Bayern gra dalej, ale w pełni rozumiem rozgoryczenie kibiców Fiorentiny (tych prawdziwych, a nie tych wypisujących na naszej stronie jakieś dyrdymały), ponieważ włoska drużyna rozegrała naprawdę świetny dwumecz i była bardzo bliska awansu. Szczęście po prostu uśmiechnęło się do Bawarczyków. Jeszcze raz wielkie brawa dla Violi i powodzenia w Serie A!
PS. Tych 10:0 czy 19:0 to radzę nie komentować, gdyż cechą głupców jest pisanie głupot. Jeśli w ćwierćfinale trafimy na Barcelonę, to również na pewno znajdą się tacy, którzy będą wróżyć Bayernowi dwucyfrowe zwycięstwo.
Basler13 | 10-03-2010, godz. 21:27:11
jak gra Real ma któs linka ? d0o meczu ? mam nadzieje ze odpadną a co do meczu Milan bez pato i nesty to nie druzyna bez nich szanse milanu są zerowe
Blachu | 10-03-2010, godz. 21:21:47
Dokładnie, najważniejsze że gramy dalej!
Basler13 | 10-03-2010, godz. 21:19:40
teraz przynajmniej wiemy ze nie mozemy doceniać przeciwnika i głupie pisanie bedzie 5-0 czy tam 10-0 jest nie mądre. Fiorentina zremisowła w dwumeczu 4-4 a odpadła i szczerze nie wiem co sązic o czerwonej kartce dla gobiego czy jakos tak w pierwszym meczu sprytnie Arjen sie zachował ... na pewno jak my bysmy odpadli to by nas to bolało ze w dwumeczu tyle samo bramek i odpaść ehhh sam tak w ogóle nie jestem za tym by bramki na wyjedzie liczyly sie podwójnie ;p bo nie którzy lepiej grają na wyjedzie .... powiem tak ciesze sie ze jestesmy dalej ale Viola była godnym przeciwnikiem i troche pechowo odpadła a ci co pisali ze ich rozniesiemy niech sie pukną w czoło wiedzialem ze bedzie ciezko bo Viola w Lm gra swietnie
Blachu | 10-03-2010, godz. 21:19:07
@Basler13: Ten link wrzuciłem aby zakończyć dyskusję czy był ten spalony czy nie. Jak na nim widać spalony był i każdy kto go obejrzał tak stwierdzi. A to że sędzia liniowy go nie zauważył to zupełnie inna bajka... Każdy popełnia czasami błędy, raz są one małe, raz duże... Pozdrawiam.
oiezus | 10-03-2010, godz. 21:19:07
Van Gaal: “I think we played very well yesterday, [...] Fiorentina were upset about the first leg and I can understand that, but not any more, because they’ve scored an offside goal as well.”
Van Gaal: "Myślę, że wczoraj rozegraliśmy dobre spotkanie, [...]. Fiorentina była zła z powodu pierwszego meczu i rozumiem to, ale teraz już nie mogą mieć pretensji ponieważ również strzelili bramkę ze spalonego."
dodawajcie reszte cytatu zeby pozniej nie bylo ze ktos przyznaje komus racje bla bla bla...
Viva FC Bayern!!
wojtek2005 | 10-03-2010, godz. 21:12:41
No tak, czego się można było spodziewać. Właśnie ten liniowy był spośród tych 90% i spalonego nie zauważył.
Basler13 | 10-03-2010, godz. 21:06:31
Boze człowieku takiego spalonego mzona sie kłocic 90% liniwoych by tego nei zauwazyło a powiedz kolse spalonego z 2 metró 98 % by zauwazylo ze jest spalony !!! a tym bardziej ze klose jeszcze strzelił bramke
Blachu | 10-03-2010, godz. 20:58:06
Wojtek: nie ma za co, mam nadzieję że teraz wszyscy zobaczą ten spalony i będzie koniec sporu. Pozdrawiam.
wojtek2005 | 10-03-2010, godz. 20:55:12
@Blachu: Dzięki Ci, Bracie, bo już myślałem, że mnie zaszczekają. 33 sekunda filmiku i widać jak na patelni.
Blachu | 10-03-2010, godz. 20:52:37
Dla tych którzy nie widzą spalonego podaje link, skrót meczu trochę słabej jakości, ale widać ten spalony o którego się spieramy. Ten spalony jest w 33 sekundzie na tym filmiku, dokładnie widać, ponadto realizator w tej powtórce "zastopował" moment w którym Gilardino jest na spalonym. Zobaczcie sami:
http://www.youtube.com/watch?v=MhxzZXAlt-E
wojtek2005 | 10-03-2010, godz. 20:50:02
@ Basler13: Wiesz, dyskusja z Tobą staje się męcząca. Masz nagrany mecz, czy oglądasz powtórki? Powtórki masz takie, jakie łaaskawie wrzucą w net. Ja mam nagrany mecz i mam oczy, a także znam przepisy. Gdybym nie miał nowego systemu, to bym Ci wrzucił gdzieś fragment. I trochę się opanuj z tonem swoich wypowiedzi, bo ja TOBIE nie wywrzaskuję niczego. A akurat oglądam Real-Olympique.
Basler13 | 10-03-2010, godz. 20:41:02
przeciez mam to po polsku nigdzie nie ma spalonego a jak ty widzisz to naprawde masz oskara nawet na zadnej stronie nie ma chocby zdania ze byl spalony człowieku ... gratuluje sampoczucia przestan po poprostu jak spalony ? kurde!! spalony to byl ale Klose !!! idz ogladaj lepiej mu -acm moze bedziesz ty sedzią meczu albo komentatorem
wojtek2005 | 10-03-2010, godz. 20:29:22
@Basler13: Nie wiem, jakie powtórki oglądałeś. Ja mam nagrany wczorajszy mecz w ence. Specjalnie po przeczytaniu Twojego komenta zadałem sobie trud i przewinąłem do tej feralnej 54 minuty. Gdzieś w okolicach 53'10" podanie do Gilardino, ten odgrywa pietą i Jovetić (pewnie to, że był zupełnie sam, to też wina van Buytena) zdobywa gola. Dalej strzelec cieszy się z gola, następują powtórki. I po 30 sekundach jest ta właściwa, z kamery prawie na wysokości akcji. I widać wyraźnie: w momencie podania Do Gilardino ten JEST na spalonym co nawet zauważa nasz komentator. Ja jestem kibicem Bayernu, ale mam chyba prawo widzieć błędy sędziego na niekorzyść mojej drużyny (ewidentna żółta za brutalny faul na Robbenie w PIERWSZEJ minucie gry)?
mylife | 10-03-2010, godz. 20:07:32
basler gracie dalej ale doceniam cie ze potrafisz sie przyznac a takich kibiców sie ceni bo nawet w wiadomosciach na dsf nie mowili slowa o spalonym no ale kibice co nie którzy wyczarowali sobie
Basler13 | 10-03-2010, godz. 19:56:10
co za dziecinada kibice Violi idźcie do siebie ... my gramy dalej , zgodze sie pomógł nam sedzia ale co to da? ! nic Chelsea tez przegrałą przez sedziego z Barcą .. a blachu i wojtek jestescie kibicami Bayernu ale darujcie sobie nic po trupach !!! oglądałem z 10 razy powtórki nie ma mowy o spalonym dla Violi .. do celu po trupach ?!!!
mylife | 10-03-2010, godz. 19:52:32
Mutarito jedyny mądry kibic Bayernu bravo !!!! tak wy jestesice ale potrafiles sie przyznac !!!! bravo dla ciebie
Bilonbpp | 10-03-2010, godz. 19:51:19
spalony hhhhhhhhhhhhhaaaaaaaaaaaaaa haaaaaaaaaaa kibice bayernu ustalacie nowe zasady b u ha ha ha ha he he zapatrzeni w siebie cholerni egoiści
Mutarito | 10-03-2010, godz. 19:51:17
A co za różnica. Przegraliście i koniec. Zgadzam się, sędzia was oszukał, możesz sobie płakać ile wlezie, co nie zmienia faktu, że to my jesteśmy w 1/4 i zarobiliśmy 3mln, a wy fige z makiem. I tyle w tym temacie, skończ dzieciaku wkółko tłuc to samo.
Calcio | 10-03-2010, godz. 19:49:38
spalony o kurde nie no widze kibice bayernu wiedza ze awansowali dziek i łysemu palantowi i widzą spalone he he he wasz trener sie przyznała wy nie potraficie co za egoizm !!!!!!!
mylife | 10-03-2010, godz. 19:46:56
tylko wy to widzicie nawet van gal mowil ze oszukali viole!!! nikt nigdzie nie wspomniał o spalonym tylko wy!!! jestescie załosn iznajdzcie mi chociaz jeden post gdzie pisze ze byl spalony !!! widze powtorki i gówn... jest a nie spalony
Blachu | 10-03-2010, godz. 19:25:15
"mylife" przy drugiej bramce dla violi byl spalony. W momencie gdy gracz violi z prawego skrzydla podawal pilke w pole karne do gilardino byl spalony (gilardino byl wtedy na pozycji spalonej - zeby bylo jasne). Pozniej wiesz co bylo...gilardino pietka do jovetica i ten strzela swoja pierwsza bramke w tym meczu, a druga dla zespolu. Zreszta zobacz sobie jakis skrot meczu.
wojtek2005 | 10-03-2010, godz. 19:22:58
@mylife: nie wiem, co kto widział, nie wiem kto czego nie widział, przy drugim golu dla Fiorentiny w momencie podania Gilardino (który potem zgrał do Joveticia) BYŁ na spalonym i nie zmienią tego żadne deklaracje nieumiejących się pogodzić z porażką. W sumie w golach po błędach sędziego 1:1 i tyle w temacie. I może naucz się korzystać ze znaków przestankowych.
mylife | 10-03-2010, godz. 18:57:40
nie no nie któzy kibice bayernu maja dobrą wyobraznie gdzie wy widzieliście saplonego przy bramce violi bu ha ha ha ha h nikt o tym nie mowi bo go nie bylo chyba ze liczycie tą bramke gilardionio co nie uznali widze kibicom bayernu myla sie daty dzisiaj nie 1 kwiecien ;p juz nie macie argumnetów i szukacie argumentów
FCB! | 10-03-2010, godz. 18:24:17
http://www.youtube.com/watch?v=cHtnHPyDdCY
tommylee69 | 10-03-2010, godz. 18:12:00
Uważam że te słowa to tylko kurtuazja van Galla i on dobrze wie że co by nie powiedział to awansu Bayernowi nikt już nie odbierze więc taką gadkę sobie może walnąć...
Basler13 | 10-03-2010, godz. 18:08:18
ironpablo co ty palisz? Boże co ty za wypociny piszesz !!! Fiorentina stoczyła wyrównane boje i tyle koniec tematu . a Ty tu rapujesz ze te które by padły by padły bu ha ha he;p FCB!!!
IronPablo | 10-03-2010, godz. 17:29:42
Normalnie żal tego wypominania że Bayern wygrał dzięki bramce po spalonym, Bracelonie nikt co mecz nie wypomina tego że awansowała do finału dzięki temu że sędzia nie podyktował pięciu ewidentnych karnych dla Chelsea. Barcelona nie dawała rady więc sędzia musiał pomóc, Bayern przynajmniej zasłużył na to zwycięstwo bo przeważał całe spotkanie. Van Gaal przynajmniej przyznał się że dzięki błędowi sędziego wygrali, ja jakoś nie przypominam se aby Guardiola coś choć wspomniał o tym że grając z Chelsea nie mieli sił się bronić i faulowali jak tylko idzie i rękami wybijali piłkę bo Valdes nie nadążał z bronieniem. Można uznać że we Fiorentinie wyszło na stan 2:1 bo die niemal 100% akcje na gola zostały odgwizdane że był spalony choć w ogóle nie było mowy o spalonym, a mogło być już wcześniej po meczu. Dlaczego wypomina się bramki zdobyte po nieodgwizdanym spalonym a nie te które BY padły gdyby ten nie był niesłusznie odgwizdany.
josh82 | 10-03-2010, godz. 17:10:41
Błędy są rzeczą normalną w piłce. Ile to razy ostatnio sędziowie się mylili?
josedratewka | 10-03-2010, godz. 17:07:32
Haha, nasz Louis ewidentnie chce jeszcze podenerwować kibiców Violi :D
Voy | 10-03-2010, godz. 16:29:35
Bla bla bla... Barcelona tam wygrala CL dzieki sedziemu, ktory pomogl przejsc Chelsea. Nikt juz o tym nie mowi, tak samo nikt za miesiac nie bedzie myslal o Fiorentinie. Jakby Fiora zaslugiwala na awans to by utzymala swoje 2:0 i Bayern by odpadl, ze im sie to nie udalo to trudno. Nie ma co gdybac sobie co by bylo gdyby... A bolec, boli mnie ilosc wykrzyknikow w waszych postach. Co do miejsc w pucharach, to wy macie ich ciagle wiecej, wiec to wy sie powinniscie martwic o to zeby przywilejow nie stracic. Jak Bundesliga was wyprzedzi to swietnie, jezeli nie to nic nowego poprostu.
Jehovah | 10-03-2010, godz. 16:23:24
Dagger, zgadzam sie, takich trenerow jak Mourinho kochaja kibice I zawodnicy, bez wzgledu na druzyne jaka aktualnie trenuje, poniewaz potrafi murem stanac za druzyna, czy ma racje czy nie, a do tego potrafi jeszcze dowalic rywalom przed meczem. Van Gaal taki nie jest, potrafi tylko sie wydzierac na naszych zawodnikow, ale w mediach sie z nimi zsolidaryzowac to juz nie. Dobrze, ze chociaz Rummenigge I Hoeness nie przepraszaja wszystkich, za cos, co sie nie stalo z naszej winy
Voy | 10-03-2010, godz. 16:14:24
To was boli to, ze odpadliscie. Moze dlatego, ze realna staje sie opcja utraty miejsca w CL na rzecz Bndesligi? Poza tym co maja wyrazac te rzedy wykrzyknikow? ADHD?
Calcio | 10-03-2010, godz. 16:07:07
widzicie i co i co nawet wasz trener sie przyznał do tego !!!!!!!!!!!!!! prawda boli !!!!!
Mayurii | 10-03-2010, godz. 15:51:42
zasluzenie wygralismy w 1 meczu powinno byc 1;1 a w drugim 2;2 jak by odgwizdac te spalone tak czy siak wychodzimy. Van Gaal tylko daje do pieca Fiołkom
scaloni | 10-03-2010, godz. 15:39:13
cholera i po chuja pastwi sie jeszcze nad ta jedna sytuacja ;/
gdyby wtedy padl remis to my bysmy inaczej podeszli do tego meczu i wiem, ze i tak i tak wygrali bysmy ten dwumecz ;/
to samo wlosi, nadaja i nadaja caly czas o tym jednym spalonym ;/
a co to nasza wina ze Ovrebo i jego asystent dali dupy ;/
zdominowalismy ich w Monachium i wczoraj tez mielismy mecz pod kontrola przy stanie 3-2.
Dagger | 10-03-2010, godz. 15:20:21
Ja tego nie rozumiem... Mamy jeszcze Fiorentinę przepraszać? sami strzelili gola ze spalonego ale to tylko my mieliśmy szczęście? W takiej sytuacji trener powinien pokazać charakter i bronić swojego zespołu a nie cudzego... Już sobie wyobrażam jak Mourinho by po takim dwumeczu się wypowiadał...
Być może VG który niedawno w Kickerze proponował rewolucyjne zmiany (na interi o tym pisze) teraz jakoś szuka potwierdzenia tego jak jego zmiany by się przydały...
Benzon | 10-03-2010, godz. 14:58:45
http://www.bayern.munchen.pl/podstrona,komentarze---regulamin,72






